Loading...
Saturday, February 23, 2013

Fungsi rambut kemaluan

ILUSTRASI

Wikipedia

Fungsi dari rambut kelamin adalah:

* memberikan kehangatan
* indikasi visual dari kematangan seksual
* pengumpulan dari pengeluaran feromon
* mengurangi gesekan luar saat hubungan seksual
* pelindung wilayah yang ditumbuhi rambut kemaluan, karena wilayah ini sensitif

Prof. Yohanes Surya, Ph.D

Salah satu fungsi rambut di ketiak atau di sekitar alat kemaluan adalah untuk mengurangi gesekan. Rambut-rambut ini memudahkan pergerakan tangan atau pergerakan ketika melakukan hubungan seksual.
Di sekitar rambut atau bulu-bulu itu terdapat banyak kelenjar apocrine yang berfungsi mengeluarkan feromon, yang baunya dapat menarik lawan jenis. Akhir-akhir ini feromon telah menjadi bahan riset yang cukup menarik dan telah dijadikan semacam parfum untuk menarik lawan jenis walaupun keampuhannya belum sepenuhnya diakui.

Dr.(Naturopathy) Ir. Donny Hosea MBA. PhD

1. Kalau anda perhatikan tubuh anda, maka utk setiap tempat yg rawan dan perlu dilindungi maka akan tumbuh rambut/bulu ditempat tersebut. Contohnya, kepala, perlu dijaga, tdk terbentur, pecah, dan sangat rawan di ubun2, dimana tumbuh rambut paling tebal disana ketika masih bayi. Mata, ada rambut, diatasnya,ada bulu mata agar debu, cairan, atau benda asing tdk dg mudah singgah dlm mata.

Ketika belum menggunakan baju, kemungkinan besar, seluruh tubuh ditumbuhi bulu yg lebih jarang, dan ditempat rawan ditumbuhi bulu yg lebih lebat dan menutupi tempat tersebut. Dg pertumbuhan manusia, perubahan jaman dan evolusi manusia, maka tersisa yg paling penting yg menjga bagian 2 rawan tersebut dg bulu.

2. Sebenarnya jumlah bulu, tumbuhnya dimana, dan bentuk bulu merupakan finger print atau ciri khas masing2 manusia yg berbeda satu sama lainnya, hanya saja sidik jari, merupakan hal yg cukup terlihat, tanpa menyinggung ke pornoan, dan dg segera bisa diambil gambarnya hanya sg meggunakan tinta, pada hala faktor2 lainnya seperti banyaknya bulu, lokasi bulu, juga bisa menunjukan data org tersebut.

3. Bulu adalah produk yg disamping berguna seperti yg disebutkan diatas, juga merupakan identifikasi sex yg mempunyai pengaggum tersendiri; misalnya anda dan istri/suami anda mengenal anda dan menjadi tertarik secra seksual, atau terangsang secara seksual karena citra bulu anda yg misalnya hanya ada pada daerah tertentu, bentuk dan jumlahnya tertentu juga.



8 comments:

  1. dalam islam, diharuskan cukur. tempat setan bergayut

    visit my blog
    themafiacyber.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Connectify: Teknologi perisian tentera kini untuk pengguna bagi perkongsian internet. Sebagai contoh katakan rakan sebilik anda mempunyai komputer riba yang disambung ke talian internet manakala komputer riba atau tablet anda tidak mempunyai sambungan internet, maka perisian inilah yang anda perlukan. Baca selanjutnya...


    Telefon pintar berteknologi Android kini turut sama 'berperang' di medan peperangan untuk membantu tentera dengan mengenal pasti lokasi laluan & pasukan yang lain serta membantu membina taktikal sistem pertahanan pasukan. Pihak tentera Amerika Syarikat telah melancarkan versi terbaru prototaip yang diberi nama Army Software Marketplace iaitu sebuah laman web yang menyediakan muat turun aplikasi perisian bagi peranti yang telah disahkan di dalam rangkaian tentera. Baca selanjutnya...


    Telefon pintar Sony Ericsson Xperia tawarkan kapasiti 50GB simpanan secara percuma. Pihak Sony Ericsson telah melancarkan promosi bagi pemilik Xperia yakni ruang simpanan berkapasiti sebanyak 50GB secara percuma berasaskan teknologi cloud storage. Baca selanjutnya...


    Pengasas Blackberry hilang jawatan kerana para pelabur. Jawatan Ketua Pegawai Eksekutif(CEO) yang disandang bersama oleh Mike Lazaridis dan Jim Balsillie kini terpaksa akur dengan tekanan dari para pelabur syarikat mereka untuk melepaskan jawatan mereka. Walaupun mereka berdua bersama sama adalah pengasas bersusah payah membangunkan syarikat ini pada awalnya tetapi mereka terpaksa melepaskan jawatan tersebut kepada Thorsten Heins. Keputusan itu sekali gus menamatkan perkongsian kepimpinan selama dua dekad oleh Mike Lazaridis dan Jim Balsillie yang juga pengasas syarikat telekomunikasi itu selepas bergelut untuk bersaing dengan Apple dan Google.
    Baca selanjutnya...


    SINGAPURA (AFP) - Rekrut baru bagi pertahanan tentera Singapura di mana tentera udara & tentera laut akan mendapat senjata baru selain senjata api iaitu iPad. Anggota tentera boleh mengunakan kamera terbina dalam Ipad tersebut untuk mengambil foto & klip video di tempat kerja dan memuat naik ke portal dalam talian Angkatan Bersenjata Singapura(SAF), LEARNet. Anggota tentera juga boleh menggunakan bahan media seperti foto dan video untuk melaksanakan penilaian selepas latihan atau misi.Baca selanjutnya...

    ReplyDelete
  3. @nico : iya bergelayut di otakmu itu yang jelas.. mesum aja pikirannya, makanya perluas pengetahuan, baca buku2 yang bermanfaat, bukan cm nonton bokep doang..

    ReplyDelete
  4. ajoqq^^com
    mau dapat penghasil4n dengan cara lebih mudah....
    mari segera bergabung dengan kami.....
    di ajoqq^^com...
    segera di add black.berry pin 58CD292C.

    ReplyDelete
  5. ajoqq^^com
    mau dapat penghasil4n dengan cara lebih mudah....
    mari segera bergabung dengan kami.....
    di ajoqq^^com...
    segera di add black.berry pin 58CD292C.

    ReplyDelete

Arsip Blog

 
Toggle Footer
TOP